Sema

Sema
@Semauludag104
Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır,dedim kendime. İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gülerek , sohbet ederek dalgalanan bir insan kalabalığının ortasında ben kendimi arıyordum , içimdeki o yitik insanı arıyordum.
Sayfa 36·Kitabı okudu
Hepsi,hepsi boştu.Tutunacak,hayatta dayanılacak hiçbir şey yoktu,ölümden başka hiçbir şey gerçek,hiçbir şey sonsuz değildi...
Sayfa 334·Kitabı okudu
Kayıtsız kalan için başkalarının uyarılmışlığı en hoş izlencedir.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Çünkü şefkat olmayınca hayatın pek değeri kalmıyor.
Sayfa 183·Kitabı okudu