Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitireçek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi icindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.
Tanrı istedikten sonra imkansız diye birşey olamaz, dedi peder sebastian, nefes aldığı sürece inancı ve umudu bir araya getirebilen herkez, tanrı dilerse selamete kavuşabilir.