Sem

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanlara olduklarından başka gözlerle bakmakta ısrar edişime içerliyordum.
Sayfa 65
Alıntı
“Tek bir şey dışında hiçbir şey istememiştim, hiçbir şey; aşkın korumasına sığınmak. Kendimi yeniden bulmak, yitirdiğim benliğimi yeniden kazanmak. Kücük görülmeyen, aşağılanmayan, tersine saygın ve üstün tutulan, duyarak yaşayan bir insan olmak. “
Sayfa 89·Kitabı okudu
Alıntı
“Gerçekten annemin kızı mıydım ben, yoksa annem başkası mıydı? Yoksa annemin kızı olarak doğmuş da, sonradan başka biri mi olmuştum? Ya da annem, ayırt edilemeyecek kadar kendine benzeyen başka bir kadına mı dönüşmüştü?”
Sayfa 28·Kitabı okudu
Alıntı

Sem

, bir kitap okudu
8/10
·112 syf.·
3 saatte okudu
·
2025 3. kitabı
Nevâl El-Seddavi
8.3/10 · 26,4bin okunma