Bir alacakaranlık sarmış ufku nicedir
Yüreğimiz derin bir karamsarlık içredir
Kalmamış o heyecan, o tatlı delişmenlik
Umutlar, uzaktaki bir bakımsız bahçedir
Neye baksak kapkara, ne işitsek elemli
Anılar desen, bizi hazin hazin söyletir
Kapanmamış yaralar, zaman boşa işlemiş
Kaç yıl aradığımız huzur acep nerdedir
Sabahları unuttuk, gündüzler çoktan geçti
Biliyoruz yaklaşan kopkoyu bir gecedir
Ne yağımız değişmiş, ne giden geri gelmiş
Ne yazık! Beklemişiz yıllarca boş yeredir
Gün batmış ay'sa çıkmaz. Şimdi ne söylesek boş
Efkâr basar insanı, akşamları hep böyledir