Semiha

Semiha
@Semtekn
Görgülü olmak belki daha çok işe yarardı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aynaya bakarak harcadığı her dakika onun hayatından yılları çalıyor gibiydi, giderek solduğunu gördü, her zamankinden daha yorgun, daha hasta, daha yaşlı görünüyordu, yaşlandığını hissetti, tüm hayatı geçip gitmiş gibiydi.
Çünkü insanlık tarihi davetsiz misafirleri sevmezdi; kahramanlarını kendi seçer, ne kadar usandırıcı bir çabaya girerlerse girsinler hakkı olmayanları acımasızca geri çevirirdi; talihin ilerlemekte olan arabasın­dan bir kez düşen kişi, arabaya bir daha yetişemezdi.
Sade yaşama dair unuttuğu her şeyi kendinden geçerek yeniden keşfetti.
Ruhu ölmüştü zaten, geriye kalan tek şey bedeninin de ölmesiydi.