Semiha

Semiha
@Semtekn
"Bu isyanın ne zaman başlayacağını bilmiyorum, bir hafta sonra da başlayabilir, yüz yıl sonra da, ama şu ayaklarımın altında gördüğüm samanlar kadar emin olduğum bir şey var: Er geç adalet yerini bulacak."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben, toplumun kötülük yapmak istediği halde iyilik yapan bölümündenim. 
Tüm sorunlarımızın yanıtı burada. Tek bir sözcükte özetlenebilir: İnsan.
Bütün kitaplar eşittir; ama bazı kitaplar öbürlerinden daha eşittir.
Şu kısacık ömrümüz yoksulluk içinde, sabahtan aksama kadar uğraşıp didinmekle geçip gidiyor.