Yazardan okuduğum 10. Kitap öncelikle yazarın kalemi çok çok güzel romanların da da olay örgüsü, anlatım tarzı çok akıcı ve sürekleyici olduğundan ben okurken çok keyif alarak okuyorum . Bu kitabında ise neredeyse altını çizmediğim bir sayfa yok. Sanat, edebiyat, tabiat, siyaset, tarih, resim, kültür gibi bir çok konuya değinmiş. Bazı yerlerde yazara katılıp bazı yerlerde katılmayabilirsiniz . Bu kitabı okurken de çok keyif alarak okudum ve yeni bilgiler edindim. Çok akıcı ve anlaşılır olduğundan dolayı çabucak bitirdim. Okumak isteyenlere ve okuyacak olanlara şimdiden keyifli okumalar dilerim.