Selam!
Bu kitap Stella ile Christian'in hikâyesini anlatıyor. Bir önceki kitapta, bu iki karakter konusunda aşırı yükseldim ve hemen bu kitaba geçmek istemiştim. Normalde ara vererek okurum ama üçüncü kitap biter bitmez bu kitaba başladım; çünkü Christian'ın verdiği vibe o kadar yüksekti ki, Stella ile aralarında gerçekleşecek ilişkiyi deli gibi okumak istedim.
Kitap, iki karakterin de ağzından anlatılıyor.
Christian, aşırı bilindik bir güvenlik şirketin CEO'su olarak tanınsa da aslında oldukça ölümcül, korkucu ve karanlık tarafları olan bir adamdır. Aşka inancı yoktur. Ama tek bir zayıflığı vardır o da: Stella.
Stella ise nazik, tatlı karakterinin yanında, moda tutkusu olan bir influencerdır. Christian ile aralarında güçlü bir çekim vardır ve bununla beraber beklenilmeyen bir anlaşma yaparlar ve bu, birbirleriyle daha da yakınlaşmalarını sağlar. Bu durum onları nereye götürür ya da kim kimi götürür okuyup görün.
.
Stella'yı ve tüm kızları sevmiş olsam da, yakın arkadaş olarak bahsedilip aslında birbiri hakkında pek fazla bilgileri olmaması yani sonradan kitapların sonlarında gerçekleri öğrenmeleri rahat edici. Nedense bu son kitapta bunu daha bariz hissettim. Bunun dışında bir insanın karanlık yanları veya ne yaparsan yap, her şekilde yanında olacağının verdiği güven duygusunun işlenişi çok iyidi. Yazar, kitapların sonunda onlara ait daha fazla şey sunmasıyla her seferinde kalbimi bi' ayrı feth ediyor. Bu kitapta da yine aynı şekilde gülümseterek daha iyi bir veda ile kitabı kapatmamıza sebep oldu. Yetişkin içerik olduğunu söylerek kesinlikle tasviye ediyorum.