"Farkında mısınız bilmem, kimse kendi acısını bile duymuyor artık. Kimse bir başkası için kederlenmiyor. Birbirine ihtiyacı olanlar özenle uzak duruyor birbirinden."
Standartlarımızı belirlerken baz aldığımız şeyler çevremizdeki kişilerin standartları olduğu sürece özgün tercihler yapabileceğimize inanmıyorum. Standart demek başkasının maksimum isteklerini kopyalamak demek değildir; huzuru bulabildiğin şeyleri arayıp, bulmak demektir.