Sena Yaşa

Sena Yaşa
@Senayasa
Öğrenci
İstanbul
69 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Bir fikir adamı,kafası adamakıllı teşekkül etmeden Istanbul'dan ayrılamaz.Kültür merkezimiz,maalesef şimdilik bir tane...Ve o da Istanbul...Dışarda dimağların inkişâfının nasıl yavaşlayıp durduğunu görüyoruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir insanın nasıl olup da kendini bu kadar inkâr edebileceğini anlamıyordu.
Kendimiz iyi olamıyoruz ve başkalarının iyiliğini küçük görmek için onlara reklamcı,hayır dua avcısı hatta riyakar diyoruz.
Herkes ne diyecek?..Fakat bu ana kadar herkesten ne gördüm ki...Bana en yakın olanlar dahil olmak üzere,bu herkes dedikleri şey;beni üzmekten,hayatımı manasız bir hale sokmaktan başka ne yaptı?
Ne bayağılık...Sizi kendim kadar tanıyorum...Bundan daha büyük bir zırva olur mu?Kendimi ne kadar tanıyorum ki?..