Bir fikir adamı,kafası adamakıllı teşekkül etmeden Istanbul'dan ayrılamaz.Kültür merkezimiz,maalesef şimdilik bir tane...Ve o da Istanbul...Dışarda dimağların inkişâfının nasıl yavaşlayıp durduğunu görüyoruz.
Herkes ne diyecek?..Fakat bu ana kadar herkesten ne gördüm ki...Bana en yakın olanlar dahil olmak üzere,bu herkes dedikleri şey;beni üzmekten,hayatımı manasız bir hale sokmaktan başka ne yaptı?