Düşen insandır,hayatın sesini işiten,iç sesini duyan...Hakikatlara kurban gibi başını uzatmış olan odur.Tanrısal bıçağın parıltısını o görmüştür.Akmadan önceki kanın şırıltısını o işitmiştir.Artık hayatı boyunca o şırıltı kulaklarındadır.Hayat,o şırıltıyla taze ve yenidir her an.
Ah!Düşüşsüz insan!Benden övgü bekleme.Düşüşün tadını almayan insan!Senin ,yücelerin serinliğinden ,arılığından ne haberin vardır?Ruh gecesinin yedi katlı karanlığına batmamış yürek!Sana ışıklar ve aydınlıklar ne der?