Sena Yaşa

Sena Yaşa
@Senayasa
Öğrenci
İstanbul
69 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İçimizde,bizim"ahlak" tarafımızla hiçbir şekilde münasebete geçmeyerek hadiseleri muhakeme eden,neticeler çıkaran ve tedbirler alan bir "hesabi"tarafımız vardı ve lafta değilse bile fiilde daima o galip çıkıyor ve onun dediği oluyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Günün birinde ya çıldıracağız,ya dünyaya hâkim olacağız.
Nedense hepimizde maddi olsun,manevi olsun,bütün dertlerimize bir isim takmak merakı vardır,bunu yapamazsak büsbütün çılgına döneriz.Mamafih insanlarda bu merak olmasa doktorlar açlıktan ölürlerdi.
İnsan bir şey yapmalı,öyle bir şey ki...Yoksa hiçbir şey yapmamalı.

Sena Yaşa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.·
Beğendi
·
2021 1. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma