Ne kadar ömrüm kalmış, dünya batıp gitmiş ne olacak. Seni sevdiğim hiçbir anı yok edemez hayatın tek bir resmi.
Mavinin her bir sicimine işlemişsin sen,
gücü yeter mi seni söküp almaya..
Ay bulutlanır, karanlık görünmez olur. Geceye serinlik gelir eylül akşamına ama sokaklara parfüm dökülmüş gibi kokan çiçeklerin nefesi hâlâ sıcak. Hatırlarsın, böyle bir eylül akşamı görmüştüm seni ilk. Sevmeden edemedim. Bir lokma bir dirhem, pür telaş olsanda gitmezdin sonbahar bitinceye kadar. Ama bu defa gitme kal derim, bütün mevsimler bizim olsun. Hayallerimiz mavi gönlümüz ateş kalsın.
Yatarız; bir düş, uykuyu zehirlemeye kadir,
Kalkarız; başıboş bir düşünce günü kirletir,
Hisseder, düşünür, akıl yürütürüz; ağlar ya da güleriz,
Sevgili acılarımızı kucaklar, tasalarımızı def ederiz
Hep aynı, ister keder,ister neşe,
Çıkış yolu serbesttir yine de
İnsanın dünü asla yarını gibi olamaz,
Değişim dışında hiçbir sey ayakta duramaz!