"Ne yazık! Ölüm ruhumuzu ne hale getirecek? Onu nasıl şekillendirecek? Ondan ne alıp ne verecek? Onu nereye yerleştirecek? Bazen dünyaya bakıp ağlaması için etten gözler bahşedecek mi ?"
"Ne hale gelmiş bu nesil? Her şey önemli ama ölüm önemli değil! Ve kendi kendine soruyordu: Eğer ölümün onlar için bir önemi yoksa,yaşamanında yoktur.Öyleyse niçin ve nasıl yaşıyorlar"