Şerzan P.

Ş.palmîr
Küçükken de kürttük biz, hatta daha kürttük. ..İşin doğrusu hiçbirimiz ne okuduk ne Yazdık. Aklımız yetmediğinden değil,"dilimiz" Yetmediğinden.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Şerzan P.

, bir kitabı okumaya başladı
Selahattin Demirtaş
9/10 · 2.535 okunma

Şerzan P.

, bir kitabı okumaya başladı
Selahattin Demirtaş
9.1/10 · 9,9bin okunma

Şerzan P.

, bir kitabı okumaya başladı
Selahattin Demirtaş
9.3/10 · 7,4bin okunma