EDAA

EDAA
@Senlikeda
Aslında her şeye yetenekliyiz, ama gene aslında hiçbir şeyde başarılı olamıyoruz.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Reklam
İnsankolikti o, çünkü mutsuzluk özlemi çekiyordu. İnsan mutsuzluktur, dedi hep, diye düşündüm, yalnızca budala olan bunun aksini savunur. Doğmak mutsuzluktur, dedi, yaşadığımız sürece de bu mutsuzluğu sürdürürüz, bir tek ölüm kesip atar bunu. Bu, hep mutsuzuz demek değildir, mutsuzluk yoluyla mutlu olabiliriz.
Sayfa 44·Kitabı okudu
Ama basit insanlar karmaşık insanları anlamazlar ve onlari kendi iç dünyalarına iterler, hem de herkesten daha insafsızca.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Uzun süre tasarlanmış bir intihar, diye düşündüm, umutsuzluğun birden ortaya çıkarttığı bir eylem değil.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Var olmak umutsuzluğa düşmekten başka bir şey değildir ki.
Sayfa 34·Kitabı okudu
Reklam