beyince.net/yazi/sesli-kita...
Sevebileceğinizi düşündüğüm bir site. Çok fazla inceleme şansım olmadı. Müsait olduğum an hemen inceleyeceğim. Sizlerle paylaşmak istedim.
"Kader kader.... Buna kader demezler Abdi Ağa !" dedi. " Bu kader değil. Bir kedinin , köpeğin , uçan kuşun , neyin üstüne bu kadar varırsan birincisinde korkar , ikincisinde .... Üçüncüsünde canını dişine takar kaplan kesilir... Parçalar seni . İnsanların üstüne bu kadar varmamalı.
"Demek Abdi padişahlık davasında ? Kul etmiş beş köyü ha ? Tüüüh vay anasını!... Ulan Abdi senin böyle bir namussuz çıkacağını bileydim... Bir bileydim Abdi!"