Septembber_

Septembber_
@Septembber
beni anlamadan benden yana olsan değeri yok, bana karşı da olsan...
" olabildigimiz kadar iyiydik "
Sayfa 8 - Destek yayınları·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·160 syf.··
2017 3. kitabı
Klasik kitaplar, seri kitaplar derken..Şöyle bir kahve molası tadında bir kitap okumak, şiirin elini öpmek isteyenler için ideal.. muhabbet tadında sevilesi...
Sana Hep Benden Söz EdeceklerŞiir Sokaktadır · Destek Yayınları · 2017471 okunma

Septembber_

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.··
2017 3. kitabı
Şiir Sokaktadır
6.4/10 · 471 okunma

Septembber_

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.··
Beğendi
·
2017 2. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma
Kendimi anlamaya başladığımdan beri diğer pek çok şeyi de anlıyorum; birinin Vitrini açlıkla seyredişi beni kahredebilir,bir köpeğin neşeyle sıçrayışı ise büyüleyebilir.
Sayfa 94·Kitabı okudu