Ser Do

Ser Do
@Ser_Do
Öpüp başıma koyuyorum ÖZGÜRLÜĞÜ, ekmek gibi! Yere atılmış bulunca.. Twitter: @EzdinSerdo
Buraya her baktığımda değişik bir şeyler okur niyetiyle bakıyorum ama yok şu "Kun fe yekun"cu kızların Necip Fazıl paylaşımlarından gına geldi. :/
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neden hayat böyle trajik, neden böylesine bir uçurumun üzerindeki daracık bir kaldırım gibi. Aşağı bakıyorum; başım dönüyor; sonuna kadar nasıl yürüyeceğim, bilemiyorum. - Virginia Woolf
Maria: Berlin'de yalnızsınız değil mi? Raif: Ne gibi? Maria: Yani... Yalnız işte... Kimsesiz... Ruhen yalnız... Nasıl söyleyeyim... Öyle bir haliniz var ki... Raif: Anlıyorum, anlıyorum... Tamamen yalnızım. Ama Berlin'de değil... Bütün dünyada yalnızım... Küçükten beri... Maria: Ben de yalnızım... Boğulacak kadar yalnızım... Hasta bir köpek kadar yalnız..
Yazın bittiği her yerde söylenir Söyleyenler inanır bir şeylerin sahiden bittiğine Yaz biter Eskir geceler, serin, hüzünlü Yeni mevsime hazırlık: ömrün teyel yerleri Bir yanı telaş, bir yanı ürperten yaz sonu ikindileri Çıkarır sizi dalgın derinliğinizden Yaşadığınızı duyarsanız teninizde Bir zamanlar okumuş olduğunuz kitapları özlersiniz Sıcak odaları, beyaz, temiz yastıkları Ahşap pancurları Yaz bitti Bitmeyen şeyler kaldı geride...
Gün ışığıyla yıkanmış küskün bir yıldız gibi akıp geçtin Sessizliğimizin üstünden Oyalanacak bir şey bile bırakmadın Tozlanmış, dalgın bakışlarımıza Ne zaman, nerede bir şey yitirsek Burada bulacağımızı sanırdık Bu sandık odasında Mümkünmüş gibi Balkonda unuttuğumuz nice yazlardan sonra...