İnsanları birbirine bağlayan ülkü tümden yitti,
kayıplara karıştı.
Herkes,
yarın sabah çekip gidecekleri bir handaymış gibi yaşıyor.
Herkes kendini düşünüyor,
kendisi kapabileceği kadar kapsın,
geride kalanlar isterse,
açlıktan,
soğuktan ölsün,
vız geliyor..
...mutluluğu neden boşuna arıyorsunuz?
aslında mutluluk aldatıcı bir görüntüdür.
çünkü insanlar ölüme mahkumdur ve bu gerçek, onu bunalımın içine itmektedir.