"En önemli zaman, içinde bulunduğumuz andır; çünkü sadece o anda elimizden bir şey gelebilir. En önemli kişiyse o sırada kiminle birlikteysek odur. Çünkü geçmiş geçmişte kalmıştır; gelecekte karşılaşacağımız kişileriyse kimse bilemez. İçinde bulunduğumuz zamanda yapacağımız en önemli iş ise iyilik yapmaktır. Çünkü iyilik, kötülükleri yok eder ve güzellikleri ortaya çıkarır."
"Nazik, kötülüğe iyilikle yanıt veren, nefreti affeden, öç almak yerine bağışlayan, hayırsever, merhametli bir suçlu, insandan çok meleğe benzeyen bir adam..."
"Bütün insanlar kardeş olduğuna göre, aslında iç savaş veya dış ülkeyle savaş diye bir şey yoktu; tüm savaşlar kardeşler arasında oluyordu. Ne yazık..."