İçimde garip bir karıncalanma halinde, birtakım iniltiler, mırıltılar, şekilsiz gölgeler...(Peyami Safa'nın ruh tahlillerini çok beğendim.Hikayecilikte tasvir ve gözlemde de Sait Faik'i, Kemal Tahir'in Memleket Hikayeleri ve Gurbet hikayesini çok sevdim.Dili kullanma şekilleri ve özellikle etrafı gözlemleme kabiliyetleri beni çok etkiledi...)