Hikâyede kötüler var diye kahraman da kötü olmak zorunda değil.Hikâye zorluklarla dolu diye kahraman pes etmek zorunda değil.Hikâyede yanlış insanlar var diye kahraman kendi yolundan dönmek zorunda değil.Ben,o kahraman olmayı seçtim. Başaramadınız. Canımı yaktınız,can yakmayı düşünmedim. Hakkımı yediniz,intikam almayı düşünmedim. Sevginizi esirgediniz,nefret dolu bir insana dönüşmedim. Siz kendi kötülüğünüzde ,kendi karanlığınızda boğulmayı seçmiş olabilirsiniz. Ama ben böyleyim. Beni değiştiremezsiniz!