Serap Gök G.

Serap Gök G.
@Serapgk
Tek korkum, yarın ölebilirim… Kendimi tanıyamadan…
“Kendi başının çaresine bakmış bir kızın gözleri yumuşak ve kibar olmaz”
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Serap Gök G.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·400 syf.·
30 günde okudu
·
2026 4. kitabı
Orhan Kemal
8.6/10 · 15,4bin okunma
"Uzun lafın kısası azizim, bu böyle gelmiş, böyle gidecek. Bizler, değersiz bizler..." "Evet ama, Mustafa Kemal Paşa'da naçiz bizlerdendi." "Ona bakma."
Allah insanı kötü kişilere akraba değil, komşu bile etmesin!
Bir insanın verdiği sırrı başkalarına ulaştırmak en büyük ahlaksızlıktır...