Bazı insanlar “süper iyi vericiler” gibi görünür ama aslında onlar sadece sevgiyi satın almaya odaklanmışlardır. Başkalarıyla bağlantıları ya da başkalarının ihtiyaçlarına yönelik gerçek empatileri oldukça azdır.
Madenci acıdan tüten bir sesle “Aşırı sevilmek iyi bir şey değil,” dedi. Bağımlılık yapıyor, kurtulamıyorsun. İşin kötüsü kurtulmak isteyip istemediğini de bilmiyorsun. Bu yüzden sürünüyorsun, yıllarca. Aşırı sevilmek insanı süründürüyor.