Ölümlü olduğunu unutamadıktan sonra ne gereği var anlamanın? Tutunsan da âşıklarına,zincirlesen de kendini dostlarına yine de gömülürsün toprağa. Gerekirse hepsiyle beraber gömerler.
“ Anlamasaydım da ölecektim. Daha çok anlamak yormayacak tabutumu taşıyanların kollarını.Çünkü ne daha ağır oldum, ne daha büyük!”