Okudukça kendinizden bir şeyler buluyorsunuz özellikle yaşınız ilerledikçe sanki sizin hayatınızdan alınmış duygularınızla yazılmış gibi hissediyorsunuz okumak için geç kaldığım inanılmaz bir kitap
Sabahattin Ali Içimizdeki Şeytan romanında kendi yaşadığı dönemin olaylarını akıcı bir şekilde okuyucuya aktarmaya çalışmıştır. Herkesin okumasını tavsiye ederim