Kitap okumak vefa ister, emek ister. İnsan gibidir.Sen besledikce o güzelleşir.Ayni kitabı farklı zamanlarda okuyanlarda farklı pencereler açılması bundandır. Çünkü sen yaşam yolunda geliştin ve farklı bakış açıları edindin. Evet evet doğru kelime bu. Edinmek. Kitap sizi " EDİNDİRİR".