Nida

Nida
@Serdem_vera
"Madem insan doğdum, olabileceğim en iyi insan olmalıyım." -Doğan Cüceloğlu
Siyonizm, emperyalizmin en üst aşamasıdır
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anlaşmalar, güçlünün zayıfa karşı kullandığı baskı araçlarıdır
...Bu topraklara ihanet kendi kendimize ihanet demektir.
Hazreti Ömer kendisine her sabah " Ya Ömer, hesap gününü unutma, mağrur olma" diye seslenecek bir adam tutmuştu. Boş gururun nelere mal olacağını biliyordu.
Siz Türkmenler, Kıpçaklar gibi değilsiniz. Bağlandığınıza bağlanır, inandığınızdan ölümünüz pahasına dönmezsiniz.