Kitap çok güzeldi. Bu yazarın anlatım dilini çok beğeniyorum. Diğer kitaplarını da mutlaka okuyacağım. Mutlaka okunması gereken bir kitap. Okumanızı tavsiye ediyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabın sonu böyle bitmemeliydi. Sinir oldum ya Saba Enginle mutlu olmalıydı. Tam güzel bir şekilde okuyorum. Sonu kötüydü. Yazar bundan dolayı puanını kırdım.
ArafCandan Özer · Panama Yayınları · 2014437 okunma
İğrenç bir kitap. Neyi beğenilmiş anlamıyorum. Tam bir sapık düşüncelerle yazılmış. Devam edersem diğer roman yazanlara hakaret etmiş sayılırım. O yüzden kocaman 0