Serhad salan

Evet,ağlamaklı oluyorum,demdir bu. Hani kurşun sıksan geçmez geceden, Anlatamam nasıl ıssız,karanlık... Ve zehir-zıkkım cıgaram. Gene bir cehennem var yastığımda, Gel artık...
Şiir