Bi dilekî mezin û ronî heta mirinê ji bo azadiyê li hemberî tarîtiyê berxwedan ! Xweda ronahî ye Maîdyo , em çirûskên wî ! ”
“ Heta mirinê Spîtama , heta mirinê ! ”
Tanrım ! Şu dünya yüzünde hiç kimseye faydası olmayan ne çok , rahatsız edici insan var . Tümü birden elinden bir iş gelmeyen beceriksiz , kalın kafalı , kendi kafalarının boşluğundan sıkılan , yeni olan her şeye karşı obur , budalacasına gözü doymaz insanlar !
Ama şöyle bir düşünüver , Lev Nikolayeviç . Kadın ve erkeklerin sokaklarda kurşunladığı ve bu iş bittikten sonra , yaralıların kaldırılması yasaklanan bir devirde sen insanın bütün vaktini sadece kişiliğinin ahlakını düzeltmek için harcayacağını sanabiliyor musun ?