Bi dilekî mezin û ronî heta mirinê ji bo azadiyê li hemberî tarîtiyê berxwedan ! Xweda ronahî ye Maîdyo , em çirûskên wî ! ”
“ Heta mirinê Spîtama , heta mirinê ! ”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gerçekten , bu hayat böyle devam edemezdi . Bir gün bu güzellikler , bir yerde acı ve hüzne dönüşecekti . Arkadaşlarım , ailem , sevdiğim dostlar , bir bir bu ölümün korkulu ve ürpertili eliyle alınıp götürüleceklerdi . Bunlardan kaçmak mümkün müydü ?
İnsanlara tebessüm etmeyi , ellerini sıkmayı , içten yakınlık göstermeyi , onlara karşı sıcakkanlı olmayı vne kadar istiyordum bilemezsin . Ama ne mümkün...
Kendi kendime milyon defa sormuştum : " Kurtarmak istediğim insanlar benim gibi huzursuz , mutsuz , önyargılı ve kırıcı olacaksa o insanların Kendi dünyalarında kalmaları daha iyi değil mi ? "