Bi dilekî mezin û ronî heta mirinê ji bo azadiyê li hemberî tarîtiyê berxwedan ! Xweda ronahî ye Maîdyo , em çirûskên wî ! ”
“ Heta mirinê Spîtama , heta mirinê ! ”
Bana kimi zaman su soru yöneltilir : " Zayıflamak istiyorum , ama yapamıyorum . İnsan nasıl zayıflar ? " Cevabım çok kısa ve nettir : " Az yiyin , sofradan aç Kalkın . " Bu cevap pek beğenilmez . Hatta istihzayla bile karşılanır . Çünkü insanların açlığa tahammülleri ellerinden alınmıştır .
Üzüm tanesi gibi , her şey kendi dışına çıkarsa anlamını bulur . Hangi varlık , varoluşunu kendisinden almıştır ki ? O zaman hangi varlık , varoluşunu kendisine sunar ve kendisi için yaşar ki ? Bütün varlıklar , varoluşlarını onu aldıkları Zat ' a yeniden sunarlar .