Bi dilekî mezin û ronî heta mirinê ji bo azadiyê li hemberî tarîtiyê berxwedan ! Xweda ronahî ye Maîdyo , em çirûskên wî ! ”
“ Heta mirinê Spîtama , heta mirinê ! ”
Dur . Ağladığın için zayıf olduğunu mu söylüyorsun ? Sakın söyleme bunu . Lütfen söyleme . Hadi geri al sözünü . Çünkü insansın . İşte bu yüzden meleklerden üstünsün . Çünkü melekler gözyaşı dökemez...
Ağlayan insanlara üzülmüyorum biliyor musun ? Ağlayan bir insan gördüğümde" Neden ağlıyorsun , ağlama , güçlü olmalısın " demeyi çok uzun yıllar önce terk ettim . Ağlayan birini görsem gözyaşları silmek için mendil uzatmak geçer içimden . Bu bana dünyanın en kutsal davranışlarından biri gibi gelir .
... Ağlayabiliyorsun . Ne kadar güçlüsün . Meleklerden bile üstünsün .
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ağlıyorsun . Yorgunsun . Yaşamaktan yorgunsun . En çok gönül yorgunusun . Yaşadıkların kalbinin tabanında birikti . Belki çok şey yaşamadın . Ama çok ağır şeyler geçti başından . Kalbini deliyor sanki yaşadıkların . Ağlıyorsun . Kalbini yıkıyorsun . Biraz olsun gevşiyorsun .
Emaneti taşıyan sadece ayaklar değildi gerçi ama , o an ayaklarım bana bir emanet taşıyıcısı gibi göründü .
Ve onlara " emanet taşıyıcısı " adını taktım .
Sessiz insanlar beni korkutur . Sessizliğin örtüsü kalktığında göreceğim keder , yanlızlık ve acıdır korkutucu olan . Sessiz bir insanın minik içsel patlamalarının şiddetli bir patlamaya dönüşme ihtimalinden korkarım .