Serhat Kaya

Serhat Kaya
@Serhat23
İçimde bir şeyler haklıydı ve bunu sadece içimdeki diğer ben biliyordu...
Reklam
"İyilikle gülümseyebilen insanlar vardı hâlâ.."
"Kitaplığım benim krallığımdır."
Bütün yontulmamış varlıklarda olduğu gibi onda da gülünç bir kendini beğenmişlik vardı.
savaşacağım tek şey içimdeki diğer bendi ..
Reklam