Serhat Kaya

Serhat Kaya
@Serhat23
Ve senin bakışlarından anlıyordum: ruhunda ufacık da olsa bir iz bırakmadığımı...
Reklam
Mutluydu ama kafası karışıktı; kahkahalar atmak istiyordu ama gözyaşları yağmur gibi yanaklarından süzülüyordu.
Bütün kitaplarda seni okumak varmış.
Bir kadının kalbi uzun süre can çekişir ama asla ölmez.
Reklam