Uygarlığın kahramanlık ya da yüceliğe hiç ihtiyacı yoktur. Bunlar, politik yetersizliğin belirtileridir. Bizim gibi düzenli bir toplumda, hiç kimsenin kahraman ya da yüce olma gibi bir fırsatı olmaz. Böyle bir olgunun yaşanması için koşulların bütünüyle dengesiz olması gerekir.