Aslında öyle bir şey değil demek; düşüncemde bile olmadığını bilmeliydi, özene bezene düşünmüştüm herşeyi ,ona şöyle mi iyi gelir böyle mi ,yada aslında en sağlıklısı şu şekilde mi olur diye uğraşırken, birden tüm güzel düşünceleri ,yanlış bir düşünce de ,cevap şeklinde haykıra bildi,niyetim açıktı adam gibi sevip yanında durmaktı ,ki niyetimden ve duruşumdan o yeryüzünde olduğu sürece ödün vermeyecektim ki hiçbir zaman, insan sevdiğini neden bırakıp incitmek istesin ki..Az akıl çokça kalp!