Canavarlarla dövüşen kişi, kendisi de bir canavara dönüşmemeye dikkat etmelidir. Ve ne zaman bir uçurumun derinliklerine doğru bakarsanız, uçurum da sizin derinliklerinize doğru bakar.
Tanrı biz kullarından ne istiyor? Tanrının istediği iyilik mi yoksa iyiliği seçebilme şansına sahip olabilmek mi? Kötülüğü seçen biri gerçekte iyiliğe zorlanan birinden daha mı geçerli Tanrının gözünde?
Yaşımdan yorgun, yaşımdan telaşlıyım bugünlerde!Kaç yaşındayım sahi saymadım, bilmiyorum!Belki kırklarımdayım belki otuzlarımda!Belki de doksan sene yuvarlandım bu dünyanın sırtında!Hic bilmiyorum...
A.Erdem Beyazit