Nəsrin

Nəsrin

, bir kitap okudu
9/10
·246 syf.·
Beğendi
·
12 günde okudu
·
2022 31. kitabı
André Aciman
7.9/10 · 4.335 okunma
Reklam
“Öleceğim zaman elveda demek istediğim tek kişi sensin,….çünki yaşamım dediğim bu şeyin ancak o zaman bir anlamı olacak…”
Çünkü,”o benden daha çok bendir.”

Nəsrin

, bir kitap okudu
8/10
·56 syf.·
Beğendi
·
2022 30. kitabı
Oscar Wilde
7.9/10 · 29,9bin okunma
Sessiz ol,bir şey söyleme ve “evet” diyemiyorsan hayır da deme, “daha sonra” de.Bu yüzden mi insanlar “belki” derler “evet” demek istedikleri ama sizin bunu “hayır” olarak düşünmenizi umdukları,fakat aslında söylemek istedikleri,” Lütfen daha sonra bana bir kez daha,sonra bir kez daha sor” olduğu halde?