Toplum erkek bedenini olduğu haliyle kabul ettiği için, erkeğin de kendi bedenini olduğu gibi kabul etmesi kolaydır. Bedeni tek olan insan, tabii ki sizin gibi rahat davranır. Oturduğu yerden 'Bu kadın güzel. Şu kadın şişman. Dünya da, işte pek yanlış' diye atıp tutar.
Eylemin gerisi gelsin ya da gelmesin. Ama siz o kadar eylem, o kadar sonuç odaklısınız ki! Bu yüzden körsünüz işte. Eylemi görmekten işin aslını es geçiyorsunuz hep.
Kurtların büyüttüğü kızları evcilleştirebilirsiniz; ama kitapların büyüttüğü bir kız, etini cendereye sıkıştırsanız dahi bu dünyaya uyum sağlamayacaktır.