Içim bölük börçük, ziyandayım gibi bu bahar. Dipsiz bir kuyudayım sanki. Ucu yok, bucağı yok. Biliyorum sonu da olmayacak bu mahzun gidişin. Nereye diye sormayın! Bilmiyorum bende. Ayaklarım kayıp gidiyor, omuzlarım düşük, dünyaya, bütün insanlığa darılmış gibi, en korkuncu ise umudunu yitirmiş ve artık aramaktan bile vazgeçmiş gibi sadece gidiyorum.
Hoşçakal...
@Servan_