Beni çok etkileyen, herkese tavsiye edebileceğim, bilenin değil de inananın neler yapabileceğini net ortaya koyan efsane bir eser. Tarihi okumuş ve meraklı biri olarak, Avrupalı bir yazarın şii-sunni inanış ve kültürüne bu kadar hakim olmasına da ayrıca hayran kaldım.
-Sakin ol Tahir. Neredeyse tüm insanlık seninkinin benzeri bir cehalet içinde zaten.
- Nasıl olmasınlar ki! İnsanların inançlarını senin gibi sömürenler oldukça tersi mümkün mü!