İnsan, hayatı boyunca hep "daha fazlasının" peşinde koşar; daha iyi bir kariyer, daha çok kitap, daha hızlı bir yaşam... Ancak tüm bu koşturmacanın ortasında, bizi ayakta tutan asıl gücü, yani sağlığımızı çoğu zaman bir varsayılan olarak kabul ederiz. Ta ki küçük bir sızı, her şeyi durdurana kadar.
Kitaplar sayesinde başlayan dostluk en özel ve en güzel şekilde taçlandırıldı🧚🏼♀️ Attığımız kahkahalar, aldığımız kitaplar en önemlisi ise dostluğumuz hiç bitmesin canlarım🩵🫂
aĸgϋlSosa