Sessiz Umut

Sessiz Umut
@Sessizumut
Bir şehri en tepesinden izlemek lazım. İnsan ayakları altına almadan güzellikleri görmemeye ısrarcı oluyor çoğu zaman.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eskiden insanlar belli sebep ve çıkarlar uğruna kötülükler yaparlardı. Şimdi sadece kötüler. Hiçbir sebep, çıkar gütmeden tepeden tırnağa kötü.
Din
Her kitap yanmaya razı olmuş bir ömrün gölgesidir.
Edebiyat
Eğitime rekabet hali olarak bakıldığı gün ahlak için mezar kazıldı demektir. Şimdi gömsek mi gömmesek mi kavgasındayız. İşte burnumuza gelen kötü kokunun sebebi budur.
1000Kitap
Bazı insanların kafaları sadece basamaklarla doludur. Bir yere gideceğini zannedersiniz fakat koca bir boşluktur ve unutmayın, her basamak başkaları tarafından kullanılmak için yapılmıştır.
Alıntı