“Yine mi Nevzat? Yine mi cinayet var? Yine mi sokaklara?” Diye başlıyor kitabımız evet yine bir cinayet var ve yine Başkomserimiz iş başında. Ama bu kitabımızı diğerlerinden ayıran şey Başkomser Nevzat’ın da zanlı koltuğunda oturuyor olması. Daha ne kadar heyecan katılabilir derken daha fazlasını katarak önümüze sunuyor kitaplarını yazarımız. Ahmet Ümit kitaplarında en sevdiğim şey kitaplarında her zaman bir öğreti olması. Bu kitapta da ne yazık ki toplumumuzda çok sık karşılaştığımız ama artık normalimiz olacak derecede sıradanlaştırdığımız durumları eleştiriyor. Zaten farkında olduğumuz gerçekleri bir de Ahmet Ümit’in o güzel eleştirileri ile okuyup daha da üzülüyoruz bu duruma. Nevzat’ı daha yakından tanıdığımız ve anladığımız bir kitap aynı zamanda ve kitap bitince bu alışık ve hayran olduğumuz adamı daha yakından tanımanın sevinci oluyor insanda. Kitapta illa eleştireceğim bir nokta olacaksa kitabın son sayfalarındaki Nevzat’ın saflığı diyebilirim. Çünkü alışık olduğum Nevzat bu hataları yapmazdı demekten alıkoyamadım kendimi ve haliyle biraz da sinirlendim. Ahmet Ümit’te sevdiğim bir diğer yan da kimsenin %100 haklı ya da haksız olamayacağını ortaya koyacak şekilde katilleri bile anlayacak hatta onlara üzülecek derecede adil ve gerçekçi davranması. Fazlasıyla tatmin edici bir kitaptı. Sıradaki macerayı heyecanla bekliyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖