Seval Demir

Geceye bi şarkı bırakalım
Gelmedi elimden Dökülemedi inan dilimden Susuyırsam bi bildiğimden Sevdiğimden Gördüğümden Tutuşmuş beraber Ellerimiz yangın ezelden Gidiyorsam çok sevmekten Yanmaktan Ölmekten... #melikeşahin
Müzik
Bukre Mihri isimli okura yanıt verildi
Seval Demir
Şimdi açtım Spotify'da dinliyorum merak ettim 🤗🌺
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geceye bi şarkı bırakalım
Gelmedi elimden Dökülemedi inan dilimden Susuyırsam bi bildiğimden Sevdiğimden Gördüğümden Tutuşmuş beraber Ellerimiz yangın ezelden Gidiyorsam çok sevmekten Yanmaktan Ölmekten... #melikeşahin
Müzik
Niloyanın Tosbiği isimli okura yanıt verildi
Seval Demir
Uzun zamandır dinlemediğim bi şarkıydı iyi oldu bu 🤗👏🏻🌺
Günaydın
Özlemek için Nazım var, Mavi için Edip. Rakı için Can Yücel, Sevda için Ahmed Arif... Bazen özledim diyemezsin Nazım okuyorum dersin... " Nazım okuyorum, sen ne yapıyorsun?"
Söz
Bukre Mihri isimli okura yanıt verildi
Seval Demir
Bunu bende anlamış değilim 😅 birde amaç dışı kullanan bi kesim var allah ıslah etsin 🤦🏼
Ahh ahh :(
SİZİN HİÇ BABANIZ ÖLDÜ MÜ? Sizin hiç babanız öldü mü? Benim bir kere öldü kör oldum Yıkadılar aldılar götürdüler Babamdan ummazdım bunu kör oldum Siz hiç hamama gittiniz mi? Ben gittim lambanın biri söndü Gözümün biri söndü kör oldum Tepede bir gökyüzü vardı yuvarlak Şöylelemesine maviydi kör oldum Taşlara gelince hamam taşlarına Taşlar pırıl pırıldı ayna gibiydi Taşlarda yüzümün yarısını gördüm Bir şey gibiydi bir şey gibi kötü Yüzümden ummazdım bunu kör oldum Siz hiç sabunluyken ağladınız mı?
Seval Demir
17 sene önce 😢😢😢