Hani bazen söyleyecek çok sözün olur da, bakarsın şöyle etrafına ve sonra yutkunarak; 'ben kime ne anlatmaya çalışıyorum ' diye susarsın ya. Hani konuşsan yanlış, sussan yalnız insan olursun ya. Hani 'ne haliniz varsa görün 'diyerek haykırıp çekip gitmek istersin ya hem de hiç dönmemek üzere. İşte o hallerden birindeyim. Gördüklerim, yaşadıklarım tahammül sınırlarımı çoktan aştı. Ya insanlar bende çok yanlış yerde, ya da ben bu dünyanın çok yanlış yerindeyim...