Madeline Miller'in Akhilleus'un Şarkısı adlı kitabını okuduktan sonra hemen bu kitabını da aldım fakat daha yeni okuma şansım oldu ve çok güzeldi. Çok çok güzeldi. Çok akıcıydı, sürükleyiciydi. Ne diyeceğimi bile bilmiyorum. Kirke'yi okumak yaşadıklarını öğrenmek çok güzeldi. Yunan mitolojisi sevenlerin, mitolojik kitap okumak isteyenlerin severek okuyacağını düşündüğüm bir kitap. Karmaşık bir mitolojik yapısı yok anlaşılır bir kitap. Kalp kalp kalp
Büyükler kaba sözcükleri kullanmaya bayılır fakat biz çocukların ağzından duydular mı şaşırarak bu kaba sözleri nereden öğrendiğimizi sorgulayıp bize kızarlar. Oysa onlar hayatımızın içinde davranışlarıyla bizlere örnek olduklarının farkına varmalılar. Bizler şayet hata yapıyorsak bu hatalarda büyüklerin de payı olduğunu bilmeliler. Bize her el kaldırdıklarında aslında kendilerini dövüyor, bizi her azarladıklarında içten içe kendilerine kızıyorlar. Başarımızda pay sahibi olduğunu düşünürler de niçin başarısızlığımızda bizi bir başımıza bırakırlar? Hayat yolculuğumuzda bize yalnız olduğumuzu keşke hissetirmeseler...